Βαρύς ήταν τελικά ο πέλεκυς από την UEFA για την ΠΑΕ ΠΑΟΚ αφού δυστυχώς για τους Θεσσαλονικείς,η τιμωρία είναι ακριβώς η ίδια με αυτή που εισηγήθηκε ο εισαγγελέας.Η Πειθαρχική Επιτροπή της UEFA επέβαλλε στην ομάδα της Θεσσαλονίκης μονοετή αποκλεισμό απο την Ευρώπη με τριετή αναστολή,τρεις αγωνιστικές κεκλεισμένων των θυρών και πρόστιμο ύψους 150.000 ευρώ για τα επεισόδια στον αγώνα με τη Ραπίντ Βιέννης για τα play off του Εuropa League.
Πρακτικά αυτό σημαίνει μεγάλη οικονομική ζημιά για την ΠΑΕ αλλά και αγωνιστική αφού αν ο Δικέφαλος του Βορρά καταφέρει να προκριθεί στους ομίλους δεν θα έχει την συμπαράσταση των οπαδών του σε κανένα παιχνίδι.
Να σημειωθεί πως ο ΠΑΟΚ έχει δικαίωμα έφεσης μέσα στις επόμενες τρεις μέρες.

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου