Τρίτη 29 Μαΐου 2012

Πληρώνει και παίζει Ευρώπη ο Παναθηναϊκός

Οι άνθρωποι της πράσινης ΠΑΕ εξοφλούν εντός της ημέρας όλες τις οφειλές που υπάρχουν μέχρι τις 31 Δεκεμβρίο
Σε μια μάχη με τον χρόνο έχουν επιδοθεί οι άνθρωποι του Παναθηναϊκού για να προλάβουν να πάρουν την αδειοδότηση από την ΕΠΟ.
Ο Παναθηναϊκός από το πρωί της Τρίτης έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες για την αποπληρωμή των χρεών που αφορούν μέχρι και τις 31 Δεκεμβρίου του 2011. Κατά τη διάρκεια της ημέρας το Τριφύλλι θα έχει πληρώσει τις Λιόν, Σετούμπαλ και Τζένοα για τις περιπτώσεις των Μπουμσόνγκ, Ζέκα και Ρούντολφ αντίστοιχα.
Οι πράσινοι έχουν δικαίωμα μέχρι και την ώρα της εκδίκασης της υπόθεσής τους στην ΕΠΟ να καταθέσουν τα απαραίτητα έγγραφα ότι έχουν εξοφλήσει όλα τους τα χρέη. Παράλληλα, οι πράσινοι θα πρέπει να παρουσιάσουν και το πλάνο βιωσιμότητάς τους για να πάρουν την αδειοδότηση.
Προετοιμάζεται και για τον Ιούνιο
Αν όλα πάνε καλά και ο Παναθηναϊκός πάρει την αδειοδότηση από την ΕΠΟ τότε θα έχει να ξεπεράσει το νέο σκόπελο της ΟΥΕΦΑ στο τέλος Ιουνίου.
Η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία αναμένεται να καλέσει ξανά σε απολογία τους πράσινους για τις οφειλές που υπάρχουν μέσα στο 2012. Για αυτό το λόγο ο Παναθηναϊκός ξεκινά άμεσα τους διακανονισμούς με τους ποδοσφαιριστές ώστε να να παρουσιάσει ένα ολοκληρωμένο φάκελο στην αρμόδια επιτροπή της ΟΥΕΦΑ.υ του 2011 και προλαβαίνουν να πάρουν την αδειοδότηση από την ΕΠΟ.