Το SpecialBetting με αφορμή το νταμπλ που κατέκτησε ο Ολυμπιακός φέτος σας παρουσιάζει την αξιολόγηση του κάθε παίκτη καθόλη την διάρκεια της καλής σεζόν που έκανε η ομάδα!
Μπαλάς Μέγκιερι: 8
Ο Ούγγρος δεν πήρε ευκαιρίες πέρυσι αλλά φέτος μετά το αποτυχημένο διάστημα του Κοστάνζο ο Βαλβέρδε τον καθιέρωσε και εκείνος άρπαξε την ευκαιρία απο τα μαλλιά κάνοντας εξαιρετική σεζόν.
Ρόι Κάρολ: 8
Ο Κάρολ αποκτήθηκε τον Ιανουάριο πλέον αποτελεί ένας απο τους αγαπημένους παίχτες των φιλάθλων. Ποιός θα ξεχάσει όταν στο ντεμπούτο του στο Καζάν μπήκε με κρύο αίμα και απέκρουσε το πέναλτι; Ή στο Καραισκάκης πάλι με την Ρουμπίν έπαιζε με ένα πόδι αλλά και πάλι ήταν εκεί,δείχνοντας πόσο μεγάλος αθλητής είναι
Ιωσήφ Δασκαλάκης: -
Δεν μπορεί να γίνει κάποια αξιολόγηση στον κρητικό αφού δεν πήρε πολλές ευκαιρίες.
Αβραάμ Παπαδόπουλος: 8,5
Πανταχού παρών καθάριζε όλες τις φάσεις βοηθώντας σημαντικά στην φετινή πορεία του Ολυμπιακού.
Όλαφ Μέλμπεργκ: 9
Όταν χρειάστηκε έκοψε τον αντίπαλο και όταν χρειάστηκε ανέβηκε και σκόραρεε όπως στο ματς κυπέλου με τον ΟΦΗ όπου με γκολ του ο Ολυμπιακός απέκτησε προβάδισμα.
Βασίλης Τοροσίδης: 7
Δεν ήταν ο Τοροσίδης των προηγούμενων χρόνων αλλά η συνεισφορά του ήταν σημαντική.
Ιβάν Μαρκάνο: 7
Περιφρονήθηκε απο αρκετούς και στο ξεκίνημα του δεν ήταν καλός.Με τον χρόνο απέκτησε σταθερότητα,βελτιώθηκε και βοήθησε σημαντικά.
Φρανσουά Μοδέστο: 5
Ο Κορσικανός δεν βοήθησε όπως πέρυσι τον Ολυμπιακό.
Τάσος Παπάζογλου: 6
Δεν πήρε πολλές ευκαιρίες αλλά όταν έπρεπε ήταν εκεί,όπως στο Καζάν.
Γιάννης Ποτουρίδης: -
Άλλος ένα που δεν πήρε ευκαιρίες αλλά έδειξε καλά στοιχεία για το μέλλον
Χοσέ Χολέμπας: 7,5
Μαζί με τον Μιραλάς συνεργάστηκε καλά δημιουργώντας δυνατή αριστερή πτέρυγα.
Γιάννης Μανιάτης: 9
Ο κόσμος τον αγάπησε για το πάθος του για την φανέλα,κάτι που άξιζε ο ίδιος με την παρουσία που είχε.
Πάμπλο Ορμπάιθ: 8,5
Ο κινητήριος μοχλός του Ολυμπιακού που σπάνια έκανε λάθη,έβγαζε τρελές 40αρες μπαλιές και βοηθούσε αμυντικά.
Αριέλ Ιμπαγάσα: 7
Ο άτυχος της φετινής χρονιάς που υπέφερε απο τραυματισμούς.Όσες φορές έπαιξε όμως έκανε το παιχνίδι που ξέρει καλά.
Τζαμέλ Αμπντούν: 7,5
Έκανε πολύ καλά παιχνίδια και έβαλε ίσως το σημαντικότερο γκολ της χρονιάς με τον ΠΑΟ.
Ζαν Μακούν: 6.5
Δεν ήταν τόσο κακός αλλά έπαιζε καλά επιλεκτικά ανάλογα με τη μέρα που βρισκόταν.
Βιθέντε Μόνχε: 4
Ξένο σώμα στην ομάδα χωρίς να προσφέρει κάτι ουσιαστικό.
Λιούμπομιρ Φέισα: 5,5
Δεν αξίζει κάποια κριτική καθώς και αυτός υπέφερε απο τραυματισμό,κάνοντς όμως καλό παιχνίδι μετά την επιστροφή του.
Γιάννης Φετφατζίδης: 8Δεν πήρε πάρα πολλές ευκαιρίες αλλά όταν έμπαινε,έμπαινε με πάθος και όρεξη πετυχαίνοντας πολύ όμορφα γκολ όπως αυτά με τον Ατρόμητο και τον Εργοτέλη.
Νταβίντ Φουστέρ: 8
Ο σωτήρας του Ολυμπιακού που δεν "έπαιξε" μπάλα αλλά όταν έπρεπε ήταν εκεί για να βάλει το γκολ που χρειαζόταν η ομάδα στο Καζάν,στο Χάρκοβο αλλά και στον τελικό κυπέλλου.
Μάρκο Πάντελιτς: 7,5
Πολυβόλο απο τη Σερβία ο Μάρκο που δεν έπαιξε σε πολλά ματς αλλά πέτυχε πολλά γκολ.
Ράφικ Τζιμπούρ: 8
Καλή χρονιά για τον Αλγερινό που πέτυχε αρκετά γκολ.Έπαισε σε "χειμερία νάρκη" για μια περίοδο χωρίς όμως αυτό να αλλάζει την συνολική παρουσία του.
Κέβιν Μιραλάς: 9,5
Ίσως ο πιο αγαπημένος παίχτης του κόσμου μαζί με τον Μανιάτη.Θεαματικός,χρήσιμος,εύστοχος και ουσιαστικό ο Βέλγος βγήκε πρώτος σκόρερ και ήδη η παρουσία του φέτος έχει προσελκύσει πολλές ευρωπαικές ομάδες
Ερνέστο Βαλβέρδε: 10
Υπομονετικός,εργατικός και ήρεμος άνθρωπος που δούλεψε σκληρά για να φέρει την ομάδα εδώ που είναι με μια καλή ευρωπαική πορεία μετά απο χρόνια.Αξίζει το άριστα ο Βάσκος.
Μπαλάς Μέγκιερι: 8
Ο Ούγγρος δεν πήρε ευκαιρίες πέρυσι αλλά φέτος μετά το αποτυχημένο διάστημα του Κοστάνζο ο Βαλβέρδε τον καθιέρωσε και εκείνος άρπαξε την ευκαιρία απο τα μαλλιά κάνοντας εξαιρετική σεζόν.
Ρόι Κάρολ: 8
Ο Κάρολ αποκτήθηκε τον Ιανουάριο πλέον αποτελεί ένας απο τους αγαπημένους παίχτες των φιλάθλων. Ποιός θα ξεχάσει όταν στο ντεμπούτο του στο Καζάν μπήκε με κρύο αίμα και απέκρουσε το πέναλτι; Ή στο Καραισκάκης πάλι με την Ρουμπίν έπαιζε με ένα πόδι αλλά και πάλι ήταν εκεί,δείχνοντας πόσο μεγάλος αθλητής είναι
Ιωσήφ Δασκαλάκης: -
Δεν μπορεί να γίνει κάποια αξιολόγηση στον κρητικό αφού δεν πήρε πολλές ευκαιρίες.
Αβραάμ Παπαδόπουλος: 8,5
Πανταχού παρών καθάριζε όλες τις φάσεις βοηθώντας σημαντικά στην φετινή πορεία του Ολυμπιακού.
Όλαφ Μέλμπεργκ: 9
Όταν χρειάστηκε έκοψε τον αντίπαλο και όταν χρειάστηκε ανέβηκε και σκόραρεε όπως στο ματς κυπέλου με τον ΟΦΗ όπου με γκολ του ο Ολυμπιακός απέκτησε προβάδισμα.
Βασίλης Τοροσίδης: 7
Δεν ήταν ο Τοροσίδης των προηγούμενων χρόνων αλλά η συνεισφορά του ήταν σημαντική.
Ιβάν Μαρκάνο: 7
Περιφρονήθηκε απο αρκετούς και στο ξεκίνημα του δεν ήταν καλός.Με τον χρόνο απέκτησε σταθερότητα,βελτιώθηκε και βοήθησε σημαντικά.
Φρανσουά Μοδέστο: 5
Ο Κορσικανός δεν βοήθησε όπως πέρυσι τον Ολυμπιακό.
Τάσος Παπάζογλου: 6
Δεν πήρε πολλές ευκαιρίες αλλά όταν έπρεπε ήταν εκεί,όπως στο Καζάν.
Γιάννης Ποτουρίδης: -
Άλλος ένα που δεν πήρε ευκαιρίες αλλά έδειξε καλά στοιχεία για το μέλλον
Χοσέ Χολέμπας: 7,5
Μαζί με τον Μιραλάς συνεργάστηκε καλά δημιουργώντας δυνατή αριστερή πτέρυγα.
Γιάννης Μανιάτης: 9
Ο κόσμος τον αγάπησε για το πάθος του για την φανέλα,κάτι που άξιζε ο ίδιος με την παρουσία που είχε.
Πάμπλο Ορμπάιθ: 8,5
Ο κινητήριος μοχλός του Ολυμπιακού που σπάνια έκανε λάθη,έβγαζε τρελές 40αρες μπαλιές και βοηθούσε αμυντικά.
Αριέλ Ιμπαγάσα: 7
Ο άτυχος της φετινής χρονιάς που υπέφερε απο τραυματισμούς.Όσες φορές έπαιξε όμως έκανε το παιχνίδι που ξέρει καλά.
Τζαμέλ Αμπντούν: 7,5
Έκανε πολύ καλά παιχνίδια και έβαλε ίσως το σημαντικότερο γκολ της χρονιάς με τον ΠΑΟ.
Ζαν Μακούν: 6.5
Δεν ήταν τόσο κακός αλλά έπαιζε καλά επιλεκτικά ανάλογα με τη μέρα που βρισκόταν.
Βιθέντε Μόνχε: 4
Ξένο σώμα στην ομάδα χωρίς να προσφέρει κάτι ουσιαστικό.
Λιούμπομιρ Φέισα: 5,5
Δεν αξίζει κάποια κριτική καθώς και αυτός υπέφερε απο τραυματισμό,κάνοντς όμως καλό παιχνίδι μετά την επιστροφή του.
Γιάννης Φετφατζίδης: 8Δεν πήρε πάρα πολλές ευκαιρίες αλλά όταν έμπαινε,έμπαινε με πάθος και όρεξη πετυχαίνοντας πολύ όμορφα γκολ όπως αυτά με τον Ατρόμητο και τον Εργοτέλη.
Νταβίντ Φουστέρ: 8
Ο σωτήρας του Ολυμπιακού που δεν "έπαιξε" μπάλα αλλά όταν έπρεπε ήταν εκεί για να βάλει το γκολ που χρειαζόταν η ομάδα στο Καζάν,στο Χάρκοβο αλλά και στον τελικό κυπέλλου.
Μάρκο Πάντελιτς: 7,5
Πολυβόλο απο τη Σερβία ο Μάρκο που δεν έπαιξε σε πολλά ματς αλλά πέτυχε πολλά γκολ.
Ράφικ Τζιμπούρ: 8
Καλή χρονιά για τον Αλγερινό που πέτυχε αρκετά γκολ.Έπαισε σε "χειμερία νάρκη" για μια περίοδο χωρίς όμως αυτό να αλλάζει την συνολική παρουσία του.
Κέβιν Μιραλάς: 9,5
Ίσως ο πιο αγαπημένος παίχτης του κόσμου μαζί με τον Μανιάτη.Θεαματικός,χρήσιμος,εύστοχος και ουσιαστικό ο Βέλγος βγήκε πρώτος σκόρερ και ήδη η παρουσία του φέτος έχει προσελκύσει πολλές ευρωπαικές ομάδες
Ερνέστο Βαλβέρδε: 10
Υπομονετικός,εργατικός και ήρεμος άνθρωπος που δούλεψε σκληρά για να φέρει την ομάδα εδώ που είναι με μια καλή ευρωπαική πορεία μετά απο χρόνια.Αξίζει το άριστα ο Βάσκος.


0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου