Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

Κοντά στο δεύτερο γκρουπ δυναμικότητας ο Ολυμπιακός!

Μία ανάσα από το δεύτερο γκρουπ δυναμικότητας στο Champions League ενόψει της επόμενης σεζόν βρίσκεται ο Ολυμπιακός.

Ο Ολυμπιακός για να βρεθεί στο δεύτερο γκρουπ δυναμικότητας θέλει απλά να αποκλειστεί μία εκ των Μπράγκα και Ντινάμο Κιέβου.

Στο πρώτο γκρουπ δυναμικότητας είναι Τσέλσι, Μπαρτσελόνα, Mάντσεστερ Γιουνάιτεντ, Μπάγερν Μονάχου, Ρεάλ Μαδρίτης, Άρσεναλ, Πόρτο και Μίλαν.
Στο δεύτερο γκρουπ δυναμικότητας είναι Βαλένθια, Μπενφίκα, Σαχτιόρ Ντόνετσκ, Ζενίτ Αγ. Πετρούπολης, Σάλκε και Μάντσεστερ Σίτι, μαζί με Μπράγκα και Ντινάμο Κιέβου, αν οι δύο τελευταίες καταφέρουν να περάσουν από τα προκριματικά.

Ο Νταμπλούχος Ελλάδας Ολυμπιακός είναι αμέσως μετά, δηλαδή πρώτος στο τρίτο γκρουπ δυναμικότητας (αν περάσουν Μπράγκα και Ντινάμο), έχοντας πίσω του σπουδαίες ομάδες όπως Άγιαξ, Γιουβέντους και Παρί Σεν-Ζερμέν.

Το αν θα είναι στο δεύτερο γκρουπ δυναμικότητας δεν σημαίνει βέβαια πως θα έχει καλή κλήρωση, καθώς πέραν ότι από το τρίτο μπορεί να παίξει με μία εκ των Άγιαξ, Γιουβέντους και Παρί Σεν-Ζερμέν, από το τέταρτο μπορεί να παίξει με μία εκ των Γαλατάσαράι, Ντόρτμουντ και Μονπελιέ!


*Τελικά η Άρσεναλ πάει απευθείας ομίλους και καμία αγγλική ομάδα στα προκριματικά, καθώς θα ήταν μονός αριθμός στους μη πρωταθλητές και δεν έβγαιναν τα ζευγάρια.