Ο Ολυμπιακός κατάφερε χτες σε ένα (ακόμα) δραματικό τελικό να κατακτήσει το 25ο κύπελλο της ιστορίας του απέναντι στον Ατρόμητο(όνομα και πράγμα) με τ γκολ του Φουστέρ στο 29ο λεπτό της παράτασης και ενώ το σκορ ήταν 1-1. Το σκορ είχε ανοίξει στο 25ο λεπτό ο Τζιμπούρ και είχε ισοφαρίσει στα μέσα του δευτέρου ημχρόνου ο Ιγκλέσιας για τον Ατρόμητο.
Ο Δαβίδ(Ατρόμητος) λύγισε....
Κανείς βέβαια χτες δεν προσπέρασε την εικόνα του Ατρόμητου που συμπεριφέρθηκε στον αγωνιστικό χώρο σαν μια μεγάλη ευρωπαική ομάδα και δεν φοβήθηκε ποτέ την ανωτερότητα του Ολυμπιακού. Όλοι βλέπαμε πως ο Ολυμπιακός έυκολα θα καθάριζε το ματς με βάση το πρώτο ημίχρονο αλλά ο Ατρόμητος είχε άλλα σχέδια.Κράτησε δυνάμεις,βγήκε στην επίθεση και ισοφάρισε δίνοντας παράταση στο όνειρο.
Έφτασε στην πηγή αλλά δεν ήπιε νερό..
Η απογοήτευση στα πρόσωπα των παιχτών ήταν έκδηλη. "Ένα λεπτό έμενε" σκέφτηκαν πολλοί. Και ίσως αν πήγαινε στα πέναλτι το ματς τα πράγματα να ήταν αλλιώς. Ο Ιτάνζ καθισμένος στο δοκάρι έκλεγε την ώρα που το γήπεδο σειόταν απο τους οπαδούς του Ολυμπιακού οι οποίοι εκστασιασμένοι πανηγύριζαν το γκολ του Φουστέρ.
Φουστέρ, ο άνθρωπος των ειδικών αποστολών!
Ο Νταβίντ Φουστέρ μπήκε ως αλλαγή στο δεύτερο ημίχρονο και πήρε μαζί με τον Φετφατζίδη τον Ολυμπιακό απο το χέρι,φέρνοντας τον και πάλι στην επίθεση. Δεν άλλαξε τίποτα όμως για 118 λεπτά. Όλο το γήπεδο σχεδόν σιωπηλό παρατηρούσε τις τελευταίες προσπάθειες των παιχτών. Το ρολόι σημάδεψε το 29 της παράτασης και ο Φουστέρ μετά απο σέντρα του Τοροσίδη στέλνει τη μπάλα στο πλεκτό και τον Ολυμπιακό στα ουράνια. Ακολουθούν απερίγραπτες σκηνές με βασικό πρόσωπο τον Φουστέρ που ήρθε να λυτρώσει τον Ολυμπιακό όπως έκανε στο Καζάν,στο Χάρκοβο αλλά και στο Λονδίνο με την Άρσεναλ.
MVP ο Τζιμπούρ ή μήπως ο Ορμπάιθ;Ο Ράφικ Τζιμπούρ τιμήθηκε ως ο MVP του τελικού χάρης στο γκολ του. Ο Ορμπάιθ όμως αξίζει πολλά συγχαρητήρια καθώς μόνος του κράτησε όρθιο τον Ολυμπιακό στο δεύτερο ημίχρονο όπου οι παίχτες του Ολυμπιακού είχαν χαλαρώσει αδικαιολόγητα. Μεγάλος παίχτης και το απέδειξε και χτες.
Αφιερωμένο στον Ερνέστο...
Ένας θεός ξέρει πως ένιωσε ο προπονητής του Ολυμπιακού όταν είδε τον Φουστέρ να σκοράρει. Στην απόνομη δεν μπόρεσε να συγκρατήσει την συγκίνηση του. Πως να την συγκρατήσει άλλωστε... Ήταν το τελευταίο του παιχνίδι στον πάγκο του Ολυμπιακού..Ο κόσμος τον αποθέωσε και εκείνος με το χέρι στην καρδιά ανταπέδωσε λέγοντας στην συνέντευξη τύπου πως δεν πιστεύει πως θα ξανασυναντήσει τέτοιο κόσμο. Όλοι στον Ολυμπιακό είναι ευγνώμων για την δυναστεία που δημιούργησε ο Βαλβέρδε. Πρωταθλήματα,κύπελλα,μεγάλα ευρωπαικά διπλα και πολλά ρεκόρ είναι μερικά. Το ελληνικό ποδόσφαιρο σίγουρα χρωστάει ένα "ευχαριστώ" στον Βάσκο τεχνικό που αγάπησε τόσο την Ελλάδα.
Ο Δαβίδ(Ατρόμητος) λύγισε....
Κανείς βέβαια χτες δεν προσπέρασε την εικόνα του Ατρόμητου που συμπεριφέρθηκε στον αγωνιστικό χώρο σαν μια μεγάλη ευρωπαική ομάδα και δεν φοβήθηκε ποτέ την ανωτερότητα του Ολυμπιακού. Όλοι βλέπαμε πως ο Ολυμπιακός έυκολα θα καθάριζε το ματς με βάση το πρώτο ημίχρονο αλλά ο Ατρόμητος είχε άλλα σχέδια.Κράτησε δυνάμεις,βγήκε στην επίθεση και ισοφάρισε δίνοντας παράταση στο όνειρο.
Έφτασε στην πηγή αλλά δεν ήπιε νερό..
Η απογοήτευση στα πρόσωπα των παιχτών ήταν έκδηλη. "Ένα λεπτό έμενε" σκέφτηκαν πολλοί. Και ίσως αν πήγαινε στα πέναλτι το ματς τα πράγματα να ήταν αλλιώς. Ο Ιτάνζ καθισμένος στο δοκάρι έκλεγε την ώρα που το γήπεδο σειόταν απο τους οπαδούς του Ολυμπιακού οι οποίοι εκστασιασμένοι πανηγύριζαν το γκολ του Φουστέρ.
Φουστέρ, ο άνθρωπος των ειδικών αποστολών!
Ο Νταβίντ Φουστέρ μπήκε ως αλλαγή στο δεύτερο ημίχρονο και πήρε μαζί με τον Φετφατζίδη τον Ολυμπιακό απο το χέρι,φέρνοντας τον και πάλι στην επίθεση. Δεν άλλαξε τίποτα όμως για 118 λεπτά. Όλο το γήπεδο σχεδόν σιωπηλό παρατηρούσε τις τελευταίες προσπάθειες των παιχτών. Το ρολόι σημάδεψε το 29 της παράτασης και ο Φουστέρ μετά απο σέντρα του Τοροσίδη στέλνει τη μπάλα στο πλεκτό και τον Ολυμπιακό στα ουράνια. Ακολουθούν απερίγραπτες σκηνές με βασικό πρόσωπο τον Φουστέρ που ήρθε να λυτρώσει τον Ολυμπιακό όπως έκανε στο Καζάν,στο Χάρκοβο αλλά και στο Λονδίνο με την Άρσεναλ.
MVP ο Τζιμπούρ ή μήπως ο Ορμπάιθ;Ο Ράφικ Τζιμπούρ τιμήθηκε ως ο MVP του τελικού χάρης στο γκολ του. Ο Ορμπάιθ όμως αξίζει πολλά συγχαρητήρια καθώς μόνος του κράτησε όρθιο τον Ολυμπιακό στο δεύτερο ημίχρονο όπου οι παίχτες του Ολυμπιακού είχαν χαλαρώσει αδικαιολόγητα. Μεγάλος παίχτης και το απέδειξε και χτες.
Αφιερωμένο στον Ερνέστο...
Ένας θεός ξέρει πως ένιωσε ο προπονητής του Ολυμπιακού όταν είδε τον Φουστέρ να σκοράρει. Στην απόνομη δεν μπόρεσε να συγκρατήσει την συγκίνηση του. Πως να την συγκρατήσει άλλωστε... Ήταν το τελευταίο του παιχνίδι στον πάγκο του Ολυμπιακού..Ο κόσμος τον αποθέωσε και εκείνος με το χέρι στην καρδιά ανταπέδωσε λέγοντας στην συνέντευξη τύπου πως δεν πιστεύει πως θα ξανασυναντήσει τέτοιο κόσμο. Όλοι στον Ολυμπιακό είναι ευγνώμων για την δυναστεία που δημιούργησε ο Βαλβέρδε. Πρωταθλήματα,κύπελλα,μεγάλα ευρωπαικά διπλα και πολλά ρεκόρ είναι μερικά. Το ελληνικό ποδόσφαιρο σίγουρα χρωστάει ένα "ευχαριστώ" στον Βάσκο τεχνικό που αγάπησε τόσο την Ελλάδα.


0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου