Τρίτη 17 Απριλίου 2012

Κλειδώνει η ημερομηνία της φιέστας των "ερυθρόλευκων"


Η ώρα για την γιορτή της κατάκτησης του 39ου πρωταθλήματος πλησιάζει για τον Ολυμπιακό. Προέχει φυσικά ο τελικός Κυπέλλου με τον Ατρόμητο (28/4), ωστόσο οι φίλοι των "ερυθρολεύκων" ανυπομονούν για άλλη μία φιέστα.
Ανάμεσά τους και ο Ματ Ντάρμπισιρ!
Ο Άγγλος πρώην επιθετικός του Ολυμπιακού ρώτησε μέσω twitter πότε θα γίνει η φιέστα.
Απάντηση πήρε από τον Διευθυντή του Ποδοσφαιρικού τμήματος της ομάδας, Κούλη Δουρέκα, ο οποίος έδωσε δύο πιθανές ημερομηνίες, 2 ή 8 Μάη, σημειώνοντας παράλληλα ότι τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμα.