Σάββατο 7 Απριλίου 2012

Έγινε σουξέ στην Ινδονησία ο Ολυμπιακός

Από τη μέρα που πήγε ο Ολυμπιακός για το φιλικό στο Βιετνάμ η αλήθεια είναι πως στην Ασία ανακάλυψαν την Ελλάδα και από τότε μας βομβαρδίζουν με ειδήσεις.
Η τελευταία από αυτές αφορά ένα χιτ στην Ινδονησία με όνομα "Iwak Peyek", που έχει προκαλέσει μεγάλο σάλο.Αυτό γιατί μοιάζει πολύ με το σύνθημα που χρησιμοποιούν οι φίλοι του Ολυμπιακού "Θύρα 7 με τσαμπουκά" και το ανακάλυψαν τα... λαγωνικά της Ινδονησίας.

Πατήστε το παρακάτω link και δείτε το σχετικό βίντεο:

http://dai.ly/Hnpr8S