Ο ΝΤΕΡΟΝ ΟΥΙΛΙΑΜΣ δεν έχει αποφασίσει ακόμα αν θα αποχωρήσει απο τούς ΝΕΤΣ μετά το τέλος της φετινής σεζόν,δεν έκρυψε παρόλα αυτά το παράπονο του για το γεγονός ότι ορισμένοι οπαδοί της ομάδας έχουν αρχίσει ήδη να τον κατηγορούν...λέγοντας οτι οι φίλαθλοι δεν μπορούν να καταλάβουν ότι οι παίχτες στο ΝΒΑ ανταλλάσσονται συνέχεια.Θεωρούν ότι αν κάποιος φύγει απο την ομάδα τούς είναι αχάριστος και προδότης.Τρίτη 3 Απριλίου 2012
ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΤΟΥ ΝΤΕΡΟΝ
Ο ΝΤΕΡΟΝ ΟΥΙΛΙΑΜΣ δεν έχει αποφασίσει ακόμα αν θα αποχωρήσει απο τούς ΝΕΤΣ μετά το τέλος της φετινής σεζόν,δεν έκρυψε παρόλα αυτά το παράπονο του για το γεγονός ότι ορισμένοι οπαδοί της ομάδας έχουν αρχίσει ήδη να τον κατηγορούν...λέγοντας οτι οι φίλαθλοι δεν μπορούν να καταλάβουν ότι οι παίχτες στο ΝΒΑ ανταλλάσσονται συνέχεια.Θεωρούν ότι αν κάποιος φύγει απο την ομάδα τούς είναι αχάριστος και προδότης.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου