Στο Final-4 προκρίθηκε χτες ο Ολυμπιακός νικώντας με 76-69 την Σιένα και κάνοντας το 3-1,πετυχαίνοντας μια μεγάλη επιτυχία για το ελληνικό μπάσκετ που αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα.Ο Ολυμπιακός θα αντιμετωπίσει την Μπαρτσελόνα,ενώ περιμένουμε και αν ο ΠΑΟ θα περάσει και αυτός ώστε να αντιμετωπίσει την ΤΣΣΚΑ Μόσχας στους "4".
Σάββατο 31 Μαρτίου 2012
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)


0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου